fbpx

"Każdy rząd pozbawiony krytyki jest skazany na popełnianie błędów"

13.2 C
Warszawa
czwartek, 28 marca, 2024

"Każdy rząd pozbawiony krytyki jest skazany na popełnianie błędów"

Philip Morris zawalczy o zdrowie palaczy

Philip Morris International zajmuje czołową pozycję w dziedzinie technologii, nauki i innowacji. Ma wszelkie szanse stać się głównym dostawcą bezdymnych produktów dla dorosłych palaczy, którzy nie chcą rzucić palenia. Do 2025 r. takie alternatywne papierosy powinny stanowić źródło 50 proc. całkowitych przychodów PMI.

Warto przeczytać

Miguel Coleta, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, podczas swojego udziału w wystawie Digital Enterprise Show 2022 przedstawił główne dane z trzeciej edycji „Zintegrowanego Raportu PMI”. Dokument ten zawiera zarówno dane dotyczące ewolucji firmy w zakresie środowiska, społeczeństwa i zarządzania (ESG), jak i informacje na temat wizji strategicznej, wyników i modelu tworzenia wartości firmy. 

W trzeciej edycji znaleźć można m.in. aktualne informacje na temat transformacji, mającej na celu przyspieszenie końca klasycznych papierosów. Philip Morris International zamierza stać się dostawcą skutecznych alternatyw dla dorosłych palaczy. Jest to możliwe, gdyż firma dysponuje ogromnymi możliwościami w dziedzinie technologii, nauki i innowacji ukierunkowanych na konsumenta. Na dodatek nie pozostaje przy działalności związanej stricte z branżą tytoniową i nikotynową, poszerza swoje zainteresowania też o obszary związane z dobrym samopoczuciem i zdrowiem, licząc przy tym na uzyskanie pozytywnego wpływu na społeczeństwo. 

W raporcie zostały też przedstawione dane na temat zmian w obszarze ESG. Dotyczą one transformacji PMI i mają na celu zapewnić firmie widoczność i przejrzystość w zakresie jej działalności związanej z dążeniem do przyszłości wolnej od dymu tytoniowego.

Po przeprowadzeniu oceny znaczenia firmy dla zrównoważonego rozwoju w 2021 r. PMI przeprojektowało swoje ramy ESG, uznając dwa odrębne obszary tematyczne: te związane z produktami PMI oraz te związane z działalnością biznesową.

Obecna „mapa drogowa” składa się z 11 celów podzielonych na osiem strategii. Pokazują one, jaki społeczny i środowiskowy wpływ chce osiągnąć firma. PMI wprowadził, też 19 konkretnych wskaźników KPI, pokazujących, jak ocenia swoje postępy, czyniąc je wymiernymi i weryfikowalnymi i w jaki sposób długoterminowe wynagrodzenie kadry kierowniczej jest powiązane z „Mapą drogową firmy 2025”. 

Bezdymne palenie

Celem PMI jest pozostawienie papierosów w tyle. Stało się to możliwe dzięki postępowi technologicznemu. Coleta podkreśla jednak znaczenie „słuchania i dialogu” w ramach naukowych, które charakteryzują tę transformację.

„Przeszłości nie da się zmienić, ale z pomocą nauki możemy działać na rzecz teraźniejszości, aby poprawić przyszłość. Celem jest, aby do 2025 r. alternatywne rozwiązania antynikotynowe stanowiły 50 proc. całkowitego dochodu firmy Philip Morris International” – powiedział dyrektor. Poinformował, że firma, chcąc osiągnąć ten cel, zainwestowała już ponad 9 mld dolarów w badania, z czego połowę wydano w 2021 r. Inwestycje te stanowią 14 proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego.

W „Zintegrowanym Raporcie 2021” podano, że do końca 2021 r. już 21,7 mln dorosłych będzie używać produktów bezdymnych. W tej grupie 15 mln na stałe korzysta z alternatywy, rezygnując z klasycznego papierosa. W rezultacie 29,1 proc. przychodów netto firmy Philip Morris International będzie pochodzić z produktów bezdymnych, obecnych na 71 rynkach na całym świecie, w porównaniu z 23,8 proc. w 2020 r.

Więcej artykułów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wpisz imię

Najnowsze artykuły

Translate »