fbpx

"Każdy rząd pozbawiony krytyki jest skazany na popełnianie błędów"

26.4 C
Warszawa
poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

"Każdy rząd pozbawiony krytyki jest skazany na popełnianie błędów"

Repsol z ogromnymi zniżkami dla klientów

Globalny dostawca multienergetyczny, jak przedstawia siebie hiszpańska firma Repsol, 1 kwietnia rozpocznie ambitną kampanię handlową. Może ona rozpętać nową wojnę handlową nie tylko w sektorze naftowym, ale także w sektorze elektrycznym i gazowym – pisze „El Economista”.

Warto przeczytać

Repsol zamierza do 2050 r. stać się pierwszą firmą energetyczną o zerowej emisji netto. By to osiągnąć, przekształca swoją działalność, rozwijając innowacyjne projekty związane z gospodarką o obiegu zamkniętym, paliwami odnawialnymi, wodorem, wychwytywaniem dwutlenku węgla oraz energią odnawialną. Obecnie jednak firma wchodzi na rynek z nową ostrą kampanią handlową, która ma budować lojalność jej obecnych kontrahentów i przyczynić się do poszerzenia bazy klientów wieloenergetycznych, posiadających elektryczność oraz gaz lub butan.

Już od 1 kwietnia

Program „Energías conectadas” (Połączone energie) ma zastąpić obecny 10-centowy rabat na ceny paliw systemem lojalnościowym. Rabat w tym systemie będzie wzrastał w zależności od liczby umów zawartych z koncernem. Nowa propozycja oszczędnościowa dla klientów produktów multienergetycznych obejmuje zarówno zniżki na paliwo, jak i energię elektryczną, gaz, energię słoneczną i elektryczną mobilność. Innowacyjna oferta umożliwia klientom Repsolu korzystanie z jednego dostawcy, który zaspokaja wszystkie ich potrzeby energetyczne. Dodatkowo klienci mogą gromadzić oszczędności na platformie płatniczej Waylet – od 5 do 20 eurocentów na litrze paliwa i 100 proc. kwoty na doładowaniach elektrycznych w punktach ogólnodostępnych i stacjach paliw firmy.

Platforma płatnicza Repsolu ma już 6 mln użytkowników, ale celem jest 8 mln. Firma chce równocześnie zmniejszyć liczbę obecnie używanych aplikacji. Ma to uprościć i ułatwić interakcję z klientami.

Zaoferowali zniżki jako pierwsi…

16 marca 2022 r. Repsol, jako pierwszy operator, dobrowolnie ustanowił zniżki na paliwo. Mogli z nich korzystać przewoźnicy i osoby prywatne. Koncern od lat oferował swoim klientom także inne zniżki, które zostały dodane do ulgi państwowej uruchomionej 1 kwietnia 2022 r. przez rząd. Od tej daty klienci Repsolu skorzystali z oszczędności w wysokości blisko 500 mln euro, przy czym wszystkie te oszczędności zostały pokryte przez spółkę, która odnotowała spadek marż handlowych.

Przeczytaj także:

Oszczędności wygenerowane w Waylet użytkownicy programu będą mogli wykorzystać w przyszłych płatnościach, zarówno na stacjach benzynowych i punktach ładowania elektrycznego, jak i na rachunkach Repsol (prąd i gaz), przy zakupie butli butanowych, zamówieniach oleju napędowego, kartach podarunkowych oraz w dowolnej z ponad 4,4 tys. placówek przyłączonych do sieci Waylet. Można będzie też tankować bez podchodzenia do kasy, zarządzać ładowaniem pojazdów elektrycznych, szybko i bezpieczne regulować rachunki telefonem komórkowym oraz płacić za parkowanie w ponad 22 miejscach. Umowę na płacenie za pomocą Waylet podpisały m.in. takie firmy, jak: El Corte Inglés, Burger King, Popeyes, Paradores, First Stop, La Casa de las Carcasas, Federópticos i Petuluku.

Aplikacja oferuje również możliwość zakupu kart podarunkowych z 12 proc. zniżką w sklepach Ikea, Decathlon i Amazon.

Więcej artykułów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wpisz imię

Najnowsze artykuły

Translate »